FYSMASH SM☆SH Hungary

Fordítás: Hero februári és márciusi blogok

2012.3.24 - Jó volt^^!

Nagyon köszönöm, hogy eljöttetek a mai tokiói KーPOP Good friends Live-ra
Nagyon köszönöm mindenkinek a szenvedélyes éljenzést!
Nagyon köszönöm azt is, hogy vártatok a SM☆SH-re
Nagyon meghatódtam
Borzasztóan hálás vagyok
Továbbra is a legjobbakat próbálom majd nyújtani és kiemelkedő lenni
Kérlek, támogassatok továbbra is!

2012.3.22 - Megérkeztem!!

A SM☆SH megérkezett Japánba!!
Megdobbant a szívem^^
Sietnem kell és találkozni mindenkivel!!
Már egy ideje volt az, hogy Japánban ettem!!
Ya-ho

2012.3.20 - Jó estét^^

Mindenki,
Mit csináltok most?
Mi éppen készülődünk!!!
Éhes vagyok~
Hehehe
Menjünk, együnk együtt^^

2012.3.18 - Kérlek, nézzetek utána!

Ma este Tony Annal, mindenkivel csináltunk weibot
Mosolyogj, győződj meg róla, hogy kövess minket!
Aki tud közületek kínaiul, jöjjön játszani!
Twitter, Ameblo, Weibo
Nagyon elfoglaltá válok, huh
Hehehe
A legjobbakat nyújtom!

2012.3.17 - Jó estét!!

Köszönöm a mai napi kemény munkátokat~
Ma kettő élő közvetítést csináltunk!
Nagyon sűrű nap volt, de élveztem (^-^)
Nézte valaki?!!
Szintén meg akarom nézni a munkáinkat Koreában...
Holnap is a legjobbakat fogom nyújtani!
Kérlek, küldjétek el az energiátokat!

2012.3.13 - Ma is a legjobbakat nyújtom!

Jó estét!
Hehehe
Ma részt veszünk az "MBC MUSIC’s Show Champion"-ben!!!
Épp pihenünk, szóval van egy kis időm
Most mit csináltok?

2012.3.12 - WOW!

A mai ameba Hallyu ranglistája
Én voltam az első!
Ez azért van, mert mindenki szereti "Suekko" blogját^^
Nagyon köszönöm
Szintén köszönöm a mosolyokat is, amiket hagytatok a kommentekben, mikor valaki azt írta, hogy erősebb lett
Mostantól, továbbra is a legjobbakat nyújtom!
Szóval mindenki kedvéért erősebb leszek!
Megünnepeltük, hogy első lettem
Adok nektek egy különleges képet!
Jerry, aki vesztett kő-papír-ollóban
aranyos matricákkal lett teleragasztva
Hehehe
Mikor eljön a bosszú ideje
Naru mindig a legjobbakat nyújtja!
Kekeke
Jerry küzdj!!!

2012.3.11 - Japánról

2011.március 11
Tisztán emlékszem arra a napra.
Mikor hallottam a híreket, hogy nagy földrengés volt Japánban,
A rajongókért, azokért akik hallgatnak minket, a személyzet tagjaiért, mindenki biztonságáért aggódtam
Mikor tavaly áprilisban ott turnéztunk, sokat beszéltünk erről az országra való tekintettel.
Rengeteg áldozat volt a katasztrófa miatt, és olyanok, akik meghaltak
Sajnáltam, hogy olyan élvezetes dolgokat csináltam, mint a tánc és az ének, de úgy döntöttünk, hogy folytatjuk a turnét.
Úgy gondoltuk, hogy egy kis boldogságot hozunk a táncunkkal és az énekünkkel.
Az emberek még mindig olyan kényelmetlenséget éreznek és együtt élnek azokkal a sebekkel, amik soha nem gyógyulnak be.
De a japán emberek kedvéért foyltatni fogjuk a tevékenységeinket, táncolni és énekelni fogunk, hogy erőt adjunk a japán népnek!
Soha nem fogjuk elfelejteni, hogy mi történt tavaly ilyenkor.
Mindig imádkozni fogunk Japánért!

2012.3.10 - Ta da

Ez egy ajándék amit kaptam!
[kép egy rajzolt maciról]
Ta-da!
Kotaro aláírása
Kotaro szintén énekes akar lenni, szóval ezért kaptam tőle
Mielőtt ő híressé válik
Képes voltam elfogadni valamit tőle
Boldog vagyok
Hehehe
Kotaro, dolgozz keményen és sok szerencsét!
Később lesz a Music Core
Kérlek nézzétek~

2012.3.09 - Ajándék

Egy japán vendég eljött meglátogatni
Ő a mi Naomink, Mr. Kawamoto felesége
a képen pedig a fiuk, Kotaro van.
Kaptam ajándékot is Kotarotól
Majd holnap a blogomban megmutatom
Épp a Music Bank felé tartunk
Mindenkit kérek, hogy nézzétek~

2012.3.08 - Átalakulás

Amíg ettünk,
volt egy ilyen dolog Hero ennivalójában~
Tadaaa!
Ez egy szív alakú gomba!
A szeretetetek miatt
A gomba átalakult szívvé
Nagyon finom volt, megettem a szereteteteket!
Hehehe
Köszönöm!

2012.3.02 - Köszönöm!

Nagyon köszönöm
Mindenkinek, aki támogatott minket tegnap is!
Nagyon sok MOSOLY (rajongó) jött el Koreába
Csak, hogy támogasson minket!
Láttalak titeket
Hehehe
Természetesen minden MOSOLYNAK hálás vagyok, aki Japánból támogat!
Ez egy különleges ajándék nektek a Smashtől!

2012.3.01 - Kya~ o(^▽^)o

Mindenki, tudjátok, hogy ma milyen nap van?
Mivel ti mind MOSOLYOK vagytok, biztos vagyok benne, hogy tudjátok (^O^)
Hehehehe
Ez lesz az első fellépés ahol Tony Annal előadjuk a Get your swag on-t!
Az M Countdown este 6-kor fog kezdődni!
Ah~~~~
Túl ideges vagyok
MOSOLYOK, kérlek adjatok erőt nekem!
Az erőtökkel Hero a legjobbakat tudja nyújtani
Kérlek nagyon szurkoljatok!
A felvétel most kezdődik!
Most megyek~

2012.2.27 - Köszönöm!!

A koreai fanmeetinges vacsoránk nyugodtan véget ért
Hehehehe
Mindenkinek, aki egész végig kísértek minket Koreában, és azoknak, is, akik Japánból támogatnak minket
Nagyon nagyon köszönöm!!!!
A főnökünket, Tony Ant is igazán lenyűgöztétek!!
Azok, akik tudnak,
Kérlek, gyertek el március 1-én az MCountdownra
Annyira boldog vagyok!!!
Mindig is hálás leszek nektek
SMILE, ti vagytok a legjobbak

2012.2.25 - Korea!! Ya-ho!

Mindenki!!
Ma eljöttök Koreába, ugye? (^-^)
Hehehe
Üdvözöllek Koreában
Találkozzunk holnap!!!!!!
[kép egy kiskutyáról]

2012.2.25 - Jó estét

"Jó estét"
Végül, el lett döntve a SMASH tevékenysége Koreában
[kép a SMASHről és Tony Anról]
Mi?! Van egy 6. tagja a SMASHnek...^^;
Az a személy nem az új tagunk
Hehehe
Ő a koreai ügynökségünk elnöke
Március 1-jén, a főnök, Tony An és a SMASH megkezdi a közös projektjét
Szóval kérlek, várjátok ki
És adjatok sok-sok támogatást~

2012.2.14 - Jó estét!!

Mindenki ébren van?
Csak mert most fejeztem be a megjelenéseim
Megyek aludni
9 órakor fogok kelni!!
Kérlek, legyetek az ébresztőim és hagyjatok kommenteket ^^
OnegaishiSMASH (kérlek)
viszlát~

2012.2.10 - Mindenkinek köszönöm!!

SMILE,
Hogy vagytok?
Jelenleg nagyon elfoglaltak vagyunk
Hehehe
Mindenki keményen dolgozik az új albumunkon!
Mindenkinek, aki eljött támogatni minket a stúdióba a munkálatok során
Nagyon köszönöm
Borzasztóan hideg van Koreában
Szóval mindenki legyen óvatos és ne kapja el a náthát!!
Aaa,
Jóllaktam a szendvicsekkel!!
[kép négy szatyorni ajándékról]
Nagyon köszönöm a támogatásokat
SMASH és SMILE
Egyek vagyunk^^
Ma is nagyon köszönöm!!

2012.2.07 - Ya-ho

Ma van egy nagyon BOLDOG felhívásom (^O^)
Korában lesz egy
SMASH támogató vacsora találkozónk!!!
Persze minden SMILE-nak tudnia kell
Mindig különböző érzés találkozni a rajongókkal Koreában
Remek!
Február 26-ig
Kérlek, várjátok, hogy ezt megegyétek
[kép Heroról egy tál étellel]
Hehehe
Már alig várom!

2012.2.03 - Sí!!

"Síelés"
Ez ma volt, még korábban
Elmentünk egy síüdülőhelyre!
[kép a kivilágított helyről]
SMILE, ti jók vagytok a síelésben?
Körülbelül 7 éves korom óta
Járok el síelni
Szóval szerintem nagyon jó vagyok benne
Ya-ho!
[kép Heroról a sípályán]
Ha van rá alkalom, menjünk együtt^^
Valamiért úgy érzem, Jerry nem tud síelni
Hahaha
[kép Jerryről, ahogy játszik]
Úgy hallottam, hogy ez nehéz mostanában Japánban a nagy hó miatt
Imádkozni fogok, hogy ne legyen több baleset mostantól!
Legyünk együtt a legjobbak!!

Címkék:

2012. március 28., szerda @ 15:27



régebbi frissek | újabb frissek

HELLO

Üdvözöllek az első és egyetlen magyar Sm☆sh rajongói oldalon, melynek célja, hogy ti is megismerhessétek és megszeressétek őket! A lap a TN Entertainment fiú csapatáról szól, akik eredetileg hat taggal debütáltak hivatalosan az Mnet M!Countdown című műsorában 2008. augusztus 14 -én az 비상 (Emergency/Fly High) című számukkal. Itt fordításokat találhatsz róluk, illetve a velük kapcsolatos legújabb híreket. Ha bármi észrevételed van az oldallal, kérlek kulturált formában közöld a chatben! Mivel az oldalon található összes anyag saját írás és fordítás, ezért kérlek, ne lopj és másolj az oldalról, inkább kérd el, valószínű odaadom! Jó szórakozást mindenkinek! Hannie


NAVIGÁCIÓ


CBOX

CSERÉK

Csak szép, igényes és tartalmas, kpoppal/jpoppal foglalkozó lapok kerülnek ki! Akik nem látják magukat, kérem, szóljanak! Nagyobb ikont csak a barátaim kapnak! Még 12 hely szabad! 

     
      szünetel: kimkeybum.gp
várakozik: bangtan.gp